Aur pentru brandurile noastre: Local, Bonmark și Florica, recunoscute la Marca Comercială a Anului 2024
Calendar date time 14.07.2025

Aur pentru brandurile noastre: Local, Bonmark și Florica, recunoscute la Marca Comercială a Anului 2024

Piața se schimbă repede, iar concurența e tot mai mare. Oamenii nu mai aleg doar după preț, ci după cât de mult au încredere în brandurile pe care le cumpără. Și când această încredere este recunoscută oficial, mândria e pe bune.

Suntem bucuroși să vă spunem că brandurile noastre – Local, Bonmark și Florica – au luat medalii de aur și trofeul „Mercuriul de Aur” la „Marca Comercială a Anului 2024”, un concurs tare important organizat de Camera de Comerț și Industrie din Moldova.

Ce înseamnă asta pentru noi?

Premiile sunt printre cele mai bune recompense pe care le poți primi în afaceri la noi în țară. Pentru noi, e o dovadă clară că munca noastră e apreciată și că facem ceva bun. Ele se acordă brandurilor care se remarcă prin calitate constantă, notorietate, impact pozitiv în societate și fidelitatea consumatorilor.

Faptul că Local, Bonmark și Florica au fost premiate cu aur și au primit trofeul Mercuriul de Aur confirmă încă o dată că suntem pe drumul cel bun. Este dovada vie că ceea ce facem contează – de la selecția atentă a produselor, până la modul în care comunicăm cu oamenii care ne aleg zi de zi.

Brandurile noastre, construite cu pasiune și responsabilitate

Fiecare dintre brandurile noastre are propria sa personalitate, dar toate au un lucru în comun: respectul pentru client.

  • Local este mai mult decât un magazin. Este o rețea prezentă acolo unde oamenii au nevoie de calitate și produse cu prețuri corecte, fie că e vorba de produse alimentare, bunuri de uz zilnic sau promoții accesibile. În spatele acestui brand stă ideea de proximitate, grijă și implicare în viața comunităților locale.

  • Bonmark s-a impus pe piață ca un brand de încredere pentru produsele din carne, apreciat pentru calitate, gust autentic și respectarea celor mai înalte standarde de procesare. Fiecare sortiment, de la mezelurile fine până la preparatele tradiționale, este realizat cu grijă, din ingrediente atent selecționate.

  • Florica este sinonim cu prospețime și tradiție. Produsele acestui brand sunt prezente în casele moldovenilor care prețuiesc gustul autentic și calitatea constantă. De la lactate și brânzeturi, la alte bunătăți locale, Florica înseamnă încredere.

De ce aleg consumatorii brandurile noastre?

Într-o eră în care loialitatea față de brand nu se mai câștigă ușor, suntem onorați să fim printre alegerile de top ale moldovenilor. Iată câteva dintre motivele pentru care consumatorii ne rămân fideli:

  • Produse sigure și verificate, provenite din surse verificate și cu respect față de standardele de calitate;

  • Accesibilitate și prețuri corecte, fără compromisuri la capitolul calitate;

  • Prezență constantă și apropiere de client, fie prin locații fizice, fie prin aplicație sau un site oficial;

  • Respect pentru valorile locale și promovarea producătorilor autohtoni, acolo unde este posibil.

Fiecare pas înainte e posibil datorită unei echipe extraordinare – de la oamenii care asigură livrările, până la colegii din magazine și partenerii care ne ajută să aducem produsele pe raft. Dar mai ales, datorită celor care ne aleg zi de zi.

Suntem aici pentru a construi mai mult decât un brand. Ne dorim să fim un sprijin real pentru familiile din Moldova – cu produse bune, în care se poate avea încredere, și cu promisiunea că vom merge împreună mai departe, pe termen lung.

Distribuie:
© 2025 Local Discounter - toate drepturile sunt rezervate